Oops! Geen actie gevonden

There are no coupons for this store, please come back later.

Bershka

Bershka is in 1998 ontstaan als een nieuw merk van de Inditex Groep

Bershka is hét adres gebleken voor de mode gericht op deze steeds meer eisende doelgroep en heeft in slechts twee jaar maar liefst 100 vestigingen bereikt en zo de positie van het merk verstevigd. Vandaag de dag, na 18 jaar, heeft de keten meer dan 1000 winkels in meer dan 70 markten, met een omzet die 9% uitmaakt van de totale omzet van de groep in zijn geheel.

HET CONCEPT

Muziek, beeldschermen, video’s, moderne vormgeving, modekleuren…

De winkels van Bershka onderscheiden zich wereldwijd door de strategische ligging en verzorgde architectuur. De vestigingen zijn omgetoverd in moderne ruimten, groot en met een verzorgde uitstraling, van de etalages tot aan de opstelling van de kleding. Bershka kiest in elke stad de beste winkelgebieden en vestigt zich op prominente plekken van de voornaamste winkelcentra. Vaak wordt er gekozen voor unieke gebouwen, die door de architecten van Bershka worden gerenoveerd en aangepast aan de stijl en filosofie van het merk.

DE DOELGROEP

De doelgroep van Bershka kenmerkt zich als jong en gewaagd, op de hoogte van de laatste trends en geïnteresseerd in muziek, sociale netwerken en nieuwe technologieën.

Het gedeelte voor mannen biedt meer dan alleen hippe jeans voor jongeren

De doelgroep van Bershka kenmerkt zich als jong en gewaagd, op de hoogte van de laatste trends en geïnteresseerd in muziek, sociale netwerken en nieuwe technologieën