Pak actie
100% Success

 

Save A Train

Save A Train begon in 2016, als Millenials en fervente reizigers, vonden we het belachelijk dat we op veel plaatsen en websites moesten zoeken om de beste treintickets voor onze behoeften te vinden, om nog maar te zwijgen over het feit dat de meeste spoorwegwebsites gewoon niet gebruiksvriendelijk zijn. We begrepen al vroeg dat reizigers in 70% van de gevallen om prijzen geven, dus ontwikkelden we algoritmes om B2B en B2B2c klanten de beste prijzen te tonen.
We zijn nu verbonden met meer dan 20 grote operators en breiden wereldwijd uit naar meer continenten en markten.
We hebben verschillende belangrijke dingen waar we naar kijken als we een spoorwegpartner kiezen:

1. 1. Is het veilig om te reizen
2. 2. Is het een goede prijs-kwaliteitverhouding
3. Hoe komt de klant aan zijn treinkaartje?
4. 4. Kan de klant zijn treinkaartje kopen binnen 3 minuten

Save A Train richt zich alleen op het spoor, omdat het een 400 $ miljard USD markt is en we voelen dat digitalisering moet komen naar deze transport optie, we leven volgens de regel, dat wanneer je probeert om meerdere dingen tegelijk te doen, je faalt – dus hebben we besloten om de beste te zijn in wat we het beste weten, en dat is het digitaliseren van het spoor.

Naar onze bescheiden mening, zal het proces van digitalisering van het spoor enkele jaren duren, en als we kijken naar de geschiedenis van reizen en vervoer kampioenen van producten, skyscanner had een goede vlucht product in 2009, Expedia en Booking hadden meer dan 1 miljoen hotels alleen in 2012, Rentalcars en Cartrawler pas in 2015 had een fatsoenlijk product voor Autoverhuur online, Wij willen die kampioen in de treinen markt te zijn, en wij geloven dat onze kerntechnologieën in Rail, plaatst ons veel voorsprong op onze concurrentie.